Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hatpróba-ezüstérmes lett Soos Levente 2018-09-23 17:08:42 Valamennyi gödöllői induló egyéni legjobb eredményét érte el a székesfehérvári országos bajnokságon
Két hazai siker a gödöllői ugrógálán 2018-06-14 10:54:45 Renner Luca a hölgyek mezőnyében nyert, Soos Levente a fiúk között bizonyult a legjobb magasugrónak
Gödöllői érmekben bővelkedő atlétika-versenyek 2018-03-19 10:37:53 Csapatezüstöt nyertek a mezeifutó lányok, Soos Levente remekelt Dortmundba, Szörényi István szenior bajnok lett rúdugrásban
Gödöllői atlétafiúk aranyat érő ugrásai 2018-02-05 10:26:34 Bánovics József egyéni csúccsal, Soos Levente egyetlen hibás kísérlettel lett serdülő országos bajnok fedett pályán